חיים ביטון: "אנשי האוצר עושים לנו את הקמפיין"

    אייל ראובן No Comments on חיים ביטון: "אנשי האוצר עושים לנו את הקמפיין"

    מנכ"ל ש"ס, חה"כ חיים ביטון בריאיון ל'קול חי': "אנחנו מתחייבים להשוות את השכר של המורים והמורות החרדיות – חד משמעית. לא נכנס לממשלה בלי זה. כמו עם כרטיסי המזון"

    צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל ש"ס, חה"כ חיים ביטון שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), והבהיר כי ש"ס תעמוד על התחייבותה להשוות את שכר המורים והמורות. "היום מורה חרדית מקבלת הרבה פחות, פער של 40% אולי קצת יותר. זה לא בדיוק על אותם שעות, כי יש את תוכנית אופק חדש שהמורות החרדיות עוד לא הוכנסו אליה. בשורה התחתונה הם מקבלים פחות כי יש אפליה גם בגלל אופק חדש וגם בגלל ההסכם החדש שקבע משרד החינוך. הם התחכמו וקבעו שכל העלאה משתייכת לאופק חדש".

    לדבריו "אנחנו מתחייבים להשוות את השכר – חד משמעית. לא נכנס לממשלה בלי זה. כמו עם כרטיסי המזון. אמר לי דרעי שהוא כבר הכין את כל מי שאמור להיות בממשלה הבאה שזה לא סתם. הוא הכין גם את נתניהו שזוהי אחת מדרישות הבסיס".

    לאחר מכן הוא התייחס לקמפיין: "המטרה של הפעילים שלנו היא להגדיל את הקהל. הרבה מאוד שנים לא דפקנו בדלתות. אותו קהל מסורתי לא כ"כ רוצה את זה כיום. אבל הפעם חזרנו לדפוק בדלתות. ברוב הארץ כבר התחילו לעשות את זה. מסתבר שבגלל המצב אנשים מקבלים אותנו בחום. אנשי האוצר עושים לנו את הקמפיין".



    0 תגובות